maanantai 1. marraskuuta 2010

c'moon let's take some photos!

Moro!

Itseasiassa mun pitäis nyt olla kirjottamassa äikän aineistopohjaista kirjotelmaa, mut päädyin siihen että googletin sanan jääkiekko ja väkivalta, otin sieltä mielipidekirjoituksen ja sit kopioi-liitä tekniikalla wordiin ja tulostukseen. Huomenna vois koepäivällä vielä käsin sen kirjotella ja lisäillä muutamia omia mielipiteitä. Sellasta se vaan on.
Aamupäivällä tulin koululta kotiin ja pistin Tintulle viestiä, et nyt lähetään kuvaamaan, kun pilvet oli väistyny ja aurinko pilkahtanu. Ootellessa siinä Tintun tuloa meikkasin ja kehittelin jonkulaisen tukkatyylin  itelleni. Sittenpa vielä pelleilin kameralla kun Tinttu valmistautu kuvaussesiota varten.



Tintusta saa aina hyviä kuvia, toi alla oleva on mun yks suosikeista!



Kaapin pohjalta nappasin tuollasen valkoisen hihattoman neuleen, ja sitten yli-ison nahkaliivin. Jalkaan pistin noi mokkasortsit jotka ostin Teneriffalta.












Nuo saappaat löysin ihan randomilla Teneriffalta yhestä kenkäkaupasta. Aateltiin sillon Ellun kanssa et ei viiti ees mennä sisään sinne kauppaan kun näyttää kalliilta, mut kun katoin noitten hintaa, niin ei ollu kallista nähnytkään, jotain päälle 20€!


Bilsan kokeen kunniaks otin sitten luontokuviakin. Mun tuurilla olin lukenu kokeeseen vaan tärpit, ja se opettaja ei tietenkään kysyny mitään mitä olin lukenu..








Nopeesti kietasin hiukset pinneillä päälaelle ja kevyesti lakkaa päälle. Vähän vaikeeta oli saada ne tasaisesti mut ihan kivan näkönen kuitenki tuo lopputulos. Ja pinnit sais olla niin ettei ne näkyis. Sitten kun avasin ne niin tuli ihanat loivat kiharat!


Haa! Bongattiin rannasta vielä tollanen ihanan värinen punapuu, tai sillä nimellä Tinttu sitä kutsui. Piristävän värinen tuo eikö. Nyt sais kyllä lunta alkaa tulemaan, tylsää tuollanen pimeys!
Siirryn tästä Huippumalli haussa-ohjelman pariin, Anya on mun suosikki, kenestä te tykkäätte?

Anni xx

9 kommenttia:

  1. siis minä sanoin sitä puuta muumien angostuuraksi ! :D
    t. tinttuu

    VastaaPoista
  2. sulla on kiva blogi, hienoja kuvia ja ihanan yksinkertanen ulkoasu :-)

    ps käy vilkasemas myös mun blogia,
    http://mariannatuulia.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  3. Pauliina: kiitti :)

    Anonyymi Tinttu: no anyway, se on hieno kuitenki :D

    Marianna: joo mä käyn ja laitan kommenttiakin :)

    VastaaPoista
  4. Mikä on upeiden sääriesi salaisuus? Kiva tyyli ja muutenkin vaikuttaa seuraamisen arvoiselta blogilta :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: hmm, vaikea sanoa, sellaset on vaan siunantunu :D talvella vaan meinaa jalat kuivua,niin pitää ahkerasti rasvailla :) kiitos paljon! :)

    Emilia: KIITOS! :)

    VastaaPoista