torstai 4. marraskuuta 2010

hairstyles

Juhuu!

Oon ajatellu käydä kampaajalla tässä joku päivä kun on viime kerrasta hurahtanu aikaa (viimeks varmaan yli puol vuotta sitten), eli sietääkin jo juosta kampaajalle!!
Mulla on yleensä hiukset vaan jollain sykeröllä päälaella joten ei oo ollu tarvetta käydä leikkuuttamassa, kun mun hiukset on vielä ihan hyvässä kunnossakin. Koitan kasvattaa kovasti niihin pituutta, koska mua kaduttaa kamalasti kun leikkasin viime jouluna lyhyet hiukset. Tykkään kyllä lyhyestäkin, kun sen saa niin erilailla aina laitettua, mut monesti mulle kyllä käy niin et vaan pompulalla päälaelle :D
Kokosin tähän nyt muutaman tyylin josta erityisesti tykkään, ja aattelin et voisin itellenikin ottaa. Innostuin tuosta laineilevasta tyylistä! Ykkösen ja kakkosen välillä en oikeen tiiä et kumpi olis kivempi, mut siis numerojärjestyksessä laitoin tuohon kuvaan.



Oon tainnukin jo sanoo et tykkään tosi paljon tuosta Emilie de Ravinin hiuksista, ja oikeestaan se on mun suosikki näistä, mut jos itelleni tollasen tukan laitan, niin jätän tyven tummemmaksi ja sit liukuvasti latvaanpäin vaaleemmaks, niin tulee enemmän eloa hiuksiin.
Ainoa ongelma tuossa kuitenkin on että kun mulla ei oo luonnonkiharat hiukset, niin pitäis ottaa jonkinlainen permis, ja oon kuullu et se huonontaa paljon hiusten laatua. En haluis enää yhtään ohuempia hiuksia kun oon muutenkin jo kalju :D
Anyway, miltäs kuulostaa?










Ja tuo Fudge Salt Spray on kyllä ehdottomasti mun seuraava hiustenhoitotuote jonka kynsin hampain aion hankkia! Tykkään tosi paljon et hiukset on hilleen hillitysti sotkussa ja etenki tollasissa loivissa kiharoissa se näyttää varmaan tosi hyvältä!











Jos omaisin pitkät hiukset niin tällasista malleista tykkäisin :



Näistä eniten rakastan tuota Mary-Katen lettinutturasysteemiä, ja sillä on muutenkin ihanat hiukset, just täydellisen väriset!

Eipä sitten muuta tältä erää, ajattelin kylläkin nyt tulevan viikonlopun aikana tehä postauksia useammankin, kun koeviikko loppuu ja ei oo mitään koulujuttuja tehtävänä. Mietin et näpertelisin omiin hiuksiini muutaman muutaman uudenlaisen "tyylin" ja sit tekisin postauksen uusista ja vanhoista tyyleistä, kun tykkäään kehitellä uutta aina kyllästyessäni vanhaan..

Kiitosta kaikille mukavista kommenteista, ne aina piristää! Rentouttavaa viikonloppua kaikille!


Anni




2 kommenttia:

  1. aaaa<3 ihania hiuksia, laita joskus tolleen kun tuossa ykkösessä

    VastaaPoista
  2. Pauliina: hih, voisin laittaakin mut mun hiukset ei oiikeen oo leikattu nyt sellaseen malliin et se onnituis :D

    VastaaPoista