lauantai 6. marraskuuta 2010

hiusset

Tässä on nyt näitä mun omia hiustyylejä miten yleensä laitan (jos laitan). Aluks on vaan sellasia mihin on käytetty korkeintaan pari minuuttia aikaa ja vaan pompulaa sekä pinnejä eli ei mitään kovin ihmeellistä ja hienoo.
Tuo ensimmäinen on kyllä  niin perus, ettei mua varmaan koskaan eri hiuksissa nääkkään. Sutasen pompulalla kiinni, eikä mitään pinnejä tai lakkaa.


 


Sitten toinen mikä ei ole kyllä edes "tyyleihin" laskettava, eli sormilla haron hiukset otsalta taaksepäin ja niskaan löysälle lenkille. Ei kovin hankalaa, laiska kun oon..




No ja toisiks yleisin on tuo et kiepautan etuhiukset molemmin puolin rullalle ja sit vaan joku kyhäys tonne takaraivolle.

































Tota oon joskus koittanu kans, mut näyttää vähän vanhapiikamaiselta, joten en kyllä useemmin oon noin kulkenu. Mut ihan okei sotkusena.
 


Eli sit vaan joku systeemi tonne niskaan, ja parilla pinnillä kiinni. Uups pikku kaljahiuksia karannu tuolta, nooh..
                                                                                                                                                            



Hahaa. Nuo sykeröt tuo mulle mieleen aina vuohen tai pässin.. Tuolleihan voi laittaa vaikka koko pään tai sit vaan muutaman nykerön. Aina kun teen "luonnonkiharat" itelleni, niin laitan kosteisiin hiuksiin sormikiharoita nii tulee hyvät.




Tuo lettisysteemi näkyy nyt vähän huonosti tuossa kuvassa, mut se menee silleen koko pään ympäri. Ton tekeminen tuotti eniten hankaluuksia. Noin en oo kyllä koskaan ennen pitäny, vois joskus koittaa.



Lauantaina aamulla sitten samaa tahtia kun leivoin kakkua niin laitoin vähän kiharoita, ja kiinnittelin ne simppelisti pinneillä toiselle puolelle päätä.

Siinäpä noita olikin muutama, mut vielä jäi pari ässää hihaan...


Anni

9 kommenttia:

  1. hieno on sun blogi! ja tuo lettisysteemi vie kyllä voiton :)

    VastaaPoista
  2. anni ihana postaus, aijon matkia sua, toivottavasti ei haittaa, laitan postaukseen että matkin annia ja laitan linkin sun blogiin korvauksesk! :D

    VastaaPoista
  3. mennni: juu, laita silleen et tässä onkin sit yks idea mun suosikkibloggarilta annilta, kiitokset hänelle! :D:DD no ei tee vaan!

    VastaaPoista
  4. joo laitan laitan ja laitan linkin tänne! :)<33333333333

    VastaaPoista
  5. ihania hiuksia<33 anni laitat mun tukan joku pÄIvä

    VastaaPoista
  6. Pauliina: hehee, kitos! :) joo laitan, tuu vaa meille joka aamu :D

    VastaaPoista
  7. siisti toi letti jutksa:) olis kiva saada ohjetta!

    http://mylife-n.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. Nea: kiitti! aika helppo tehdä :)

    VastaaPoista