sunnuntai 7. marraskuuta 2010

kirppiskamaa

Moi vaan!
Listasin tänänään ylös muutamia mun lempijuttuja mitä oon kirpparilta nyt löytäny. Jotku on vähän vanhempia ja jotku uudempia. Osa taitaa olla ryppysiä kun mun vaatehuoneessa ei mikään pysy järjestyksessä, ja henkarissa ollessaan jotku mitäänsanomattoman näkösiä :D



Nuo huivit on todellakin vaan murto-osa niistä huiveista mitä oon ostanu, kun joka kirppiskierroksella tarttuu yleensä joku huivi mukaan. Harvoin käytän huivia kaulassa, ainakaan tollasta ohutta huvia, yleensä ne on kyllä päässä viihtynyt.



Tuo vaaleenhaaleen sininen puuvillajakku (1€) on ollu käytössä paljon kun se sopii nii monenlaisten vaatteiden kanssa. Tuo maiharitakki oli kalliimman puoleinen (10€), ja sen ostin syksymmällä. Käytin sitä kyllä ihan joka päivä, ja on tosi monipuolinen joko vyön kanssa tai ilman. Mun syksyn lempitakki.



Farkkujakun (1€) ostin jostain toripäivästä kesällä. Sen myyä kysy et "Minkäs kokoiselle lapsoselle sinä sitä olet ostamassa, se on ollut minun pikkupojalla käytössä." No sanoin sille ett ihan itelleni kattelin kyllä :D Nuo kaprimittaset farkut (3€) oli niin hauska tapaus et piti ostaa. Tuossa hengarissa ne näyttää tosi tönköiltä, jalassa paljon paremmalta. Kivat korkkareitten kera.



Keskellä oleva laukku on alkujaan Topshopista, ja ollu mulla jo aika kauan, ja yks mun ehottomista lempilaukuista. Rompepäiviltä sen hommasin ja hintaa en kyllä muista. Sääli se alkaa jo näyttää tosiaan aika kuluneelta... Valkonen laukku alkujaan KappAhlista, mut lähetyskirpparilta sen ostin (1,5€). Toimii aina monitoimilaukkuna. Musta laukku (1€) on kans palvellut tilanteessa kuin tilanteessa.

  Kenkiäkin oon tosi paljon käytettynä ostanu, eteki kesäkenkiä, mut en niitä jaksanu nytten varastosta hakea. Paljon löytyy kyllä muutakin kaapista, ja lisää tulee koko ajan. Yleensä käyn sen kerran viikkoon kiertää parhaat kirppikset, ja jos useemmin kerkiän niin toki käyn, musta se on niin mukavaa puuhaa! Pitäis saada aikaseks myös ite viedä kuluneita kolttuja eteenpäin...

Heips!

Anni  xx








8 kommenttia:

  1. Kiva postaus (: Saisko noista farkuista (+ takeista) joskus kuvaa päällä?

    xoxo
    http://youngforeverr.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Rose: Kiitos! :) juu kyllähän niistä varmasti vielä tulee kuvia päälläkin, aina joissain asuyhdistelmissä mitä en kyllä vielä oo kerenny paljoa tekemään.. ja on ne muutamat jo joissain aiemmissa postauksissa jo vilahtaneet :)

    VastaaPoista
  3. ihana postaus! toi valkonen laukku on tosi hieno:)

    VastaaPoista
  4. noi laukut on kivoja! ;)

    VastaaPoista
  5. Kivoja vaatteita, erityisesti tuo vihreä takki tai parka :) Olen seuraillut sun blogia, mutta kommentoin nyt vasta ekaa kertaa. Ja olet muuten tosi kaunis! :)

    http://hailoffashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Iiris: kiitti! :) mä tsekkaan sun blogin! :)

    VastaaPoista