lauantai 4. joulukuuta 2010

Nyt on kiire, nyt meni hermo

Heipparallaa ja mukavaa pidennettyä viikonloppua!
Itse oon viettäny kolmipäiväistä viikonloppua mm. leipoen. Perjantaina kävin kirpparilla ja löysin ton ihanan beigen pitsipaidan, vaan 1,5€. Olinki jo kauan ettiny tollasta ihonväristä pitsihörstykkää, mut nyt vasta löyty kohdalle sopiva, ja vieläpä kirpparilta!




Illalla vietettiin sit oikee serkusten ilta, ja alettiin (yllätys) leipomaan, ja oikeen olan takaa, tälläkin kertaa. Taivaallinen suklaakakku ja härskit kissapiparit oli päivän saldo.



(sori taas nää leivotakuvat, niistä tulee vaan aina hirmu hyvä mieli kun ne näyttää herkullisilta, tai ainakin maistuu)

Sit se mihin mulla meni hermo.. Päivällä koitin epätoivosesti ottaa kuvia, valehtelematta varmaan kaks tuntia, enkä saanut otettua yhtään kuvaa itestäni. En joko osaa ollenkaan käyttää mun kameraa, tai sit se kamera on kääntyny mua vastaan eikä suostu ottamaan minkäänlaisia kunnollisia kuvia. Joten illalla sitten piti tyytyä siskon räpsimiin kuviin, jotka on aina kamalia, koska mun siskoo huonompaa kuvaajaa saa ettiä :D Kohta vuokraan oikeesti jonkun personal-kuvaajan itelleni, niin ei tarvi tuskailla kuvaamisen kanssa.
 Mulla oli muuten tarkotus että olisin ottanu parhaista viikon asuista kuvia, mut ne jäi haaveeks, kun kaikki kuvat oli niin kamalia tältä päivältä.Aattelin jatkossa tehä silleen et viikonloppuna laitan kuvia viikon parhaasta/parhaista asuista, koska ei mulla viikolla oikeen ole aikaa otella mitään asukuvia. Miltäpä kuulostais? :)






Musta tuntuu et monessa mun postauksessa ei oikeen oo mitään selvää sisältöä, vai mitä tykkäätte? Koitan parannella asiaa, mut onko kellään mitään vinkkejä tai keinoja miten saisin vähän elävämmäksi postaukset?

Huomenna olisikin sitten tiedossa taas yhdet heppailukisat, ja pitäis vähän niihinkin vielä valmistautua. Huomiselta voisikin olla luvassa ponipostausta, jos vaan saan kameran tallille asti, ja jos vaikka huomenna sais sitten niitä asuja kehiin.. Mutta nyt suuntaan unten maille, öitä!


Anni

11 kommenttia:

  1. "Musta tuntuu et monessa mun postauksessa ei oikeen oo mitään selvää sisältö"

    Totta turiset.. ei näitä postauksia jaksa edes avata kun ikinä oo mitään.
    ja toi vika kuvakin? jee kulmakarvat finnejä.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: sitähän mä sanon, mut kuitenkin näköjään oot jaksanu ite avata uuden postauksen kun kommenttiakin jaksat laittaa :D jee kulmakarvat finnejä, jee katos niitäkin voi olla, harmi :D

    VastaaPoista
  3. mennee hermot näitten anonyymien (vai pitäskö sanoo tän anonyymin) kanssa. varmaan sama käy kaikille samaa sheibee sanomassa. mut niin totta, miks se ees avaa ne postaukset jos tietää ettei niitä edes jaksa avata. niinpä. mielellään hänenkin blogia lukisin, jos semmonen sattuis olemaan.

    VastaaPoista
  4. ihanan näkönen toi kakku:P ja hyviä kuvia! a-k soitteli äsken ja sano et säkin tuut ottaa huomenna kuvia:)

    VastaaPoista
  5. ei huhhuh mitä menoa :D hei tässä blogissa on huima sisältö, annin elämä, vaatteet, tyyli... etkö anonyymi tajunnut??
    tee tinttu

    VastaaPoista
  6. Ansku: hehe joo :D

    Essi: juu, mä tuuun pitää vaan sopia aikaa :)

    Anonyymi: paras tinttu :D haha

    Anonyymi: eikö olekkin?

    VastaaPoista
  7. tää on kiva :)hei minkä mallinen kamera sulla on, saisko kuvaa tänne siitä? ja paljo oli hintaa? :) ois kiva tietää! ü

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Kiitos! :) mulla on canonin EOS 30D. Juu, tokihan voin laittaa kuvaa, vaikkapa seuraavaan tai sitä seuraavaan =) ostin sen käytettynä kameraliikkeestä, maksoin siitä 400€ (siihen sisälty runko, ok objektiivi,muutama muistikortti,laturi ym..) :)

    VastaaPoista
  9. hohhoijjaa tylsäää

    VastaaPoista