sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Playing hooligan

Moikka!
Toivottavasti nyt on kaikilta koulupölyt jo laskeutunu ja joulun odotus voinu kunnolla alkaa, mulla nimittäin ainakin. Rempseesti vierähti loma käyntiin, kuopion kautta kierrellen. Tarkoituksena oli siis lauantai-iltana mennä kattomaan Mennin koulun joulutanssiesitystä, mut lähtö viivästy Iisalmesta, joten ei keretty kattomaan sitä. Kuulin kyllä että  show oli mahtava, et harmittaa kun en nähnyt sitä. 
Mennillä sitten räpsin kuvia kun se pelleili öljymaalien kanssa, ite jätin tällä kertaa välistä ja turvauduin sitten vähän vähemmän bodypainttiseen ratkaisuun. Tollasen sotkusen keesin nostin päälaelle, ja vetäsin jotku kuteet päälle, ja käskin Essiä vuorostaan kuvaamaan mua :D


Musta tää seuraava kuva on hauska, kun näytän ihan tärähtäneeltä sekoboltsilta :D Mut sellanenhan mä oon, eli kuvaa hyvin mun identiteettiä.




Käytiin sit vielä tänään kaupungissa, mut päätin visusti olla ostamatta mitään, kun viikon päästä sitten pääsee kunnolla shoppaamaan! Ruoassakin säästin; kun muut meni subwayhin, minä ostin jonkun kauheen makusen valmispastan ja keittelin lämpimät sopat kun sieltä (kylmästä) ulkoo sitten päästiin.
Loppupäivä menikin siskoa ootellessa siinä, kun se Pieksänmäeltä lähtiessään ei saanut autoo käyntiin, ja kun vihdoin oli päässy starttaamaan, niin iltahan oli jo pitkällä... Sopivasti siinä ehti vielä sinkkiksiä katella ja elokuvan makuunkin päästä :D

Mulla on yks hyvä kuvausidea hihassa, voisin koittaa toteuttaa sitä tässä joku päivä! Ja muutenkin nyt lomalla on aikaa kunnolla postailla (ainakin toivottavasti) joten pysykäähän linjoilla kaikki rakkaat lukijat, ja nauttikaa ansaitusta lomasta!!     xxx


Anni

8 kommenttia:

  1. ompa joku osannu ottaa hyviä kuvia...;)

    VastaaPoista
  2. vau mitkä hiukset=) sopii sulle ihan mielettömän hyvin!

    http://part-of-me-paula.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. mä en oikein tykkää tästä sun fontista...

    VastaaPoista
  4. paula: kiitos :) tykkään niistä itekin kun ne saa niin monella tavalla :)

    fashion nightmare: thanks a lot! :)

    Anonyymi: mä tykkään :) joku muukin on joskus sanonu et ei tykkää mut mun mielesetä se sopii tähän mun blogin tyyliin :) pidän tän nyt ainakin vähän aikaa vaihteen vuoks. kiitti mielipiteestä! :)

    Kiitos kaikille ihanista kommenteista!! :) xx

    VastaaPoista
  5. hihi. nein, ich bin kein model !
    aber danke :)

    VastaaPoista