tiistai 21. joulukuuta 2010

Ristiriitaista!

Mukavaa tiistaita!
Tänään mulla olikin aikaa ja jaksamista miettiä jotain ihan kivaa asuyhdistelmää. Ennen en yhtään tykänny tai osannu pitää hameita, mut nyt oon enemmän alkanu tykätä hameistakin. Mut farkut on silti mun luottojuttu. Sain sit onneks kuvausapua vakkarikuvaajalta Tintulta, jolle pitäis varmaan kohta jo palkkaa alkaa maksamaan :D


Muutenkin poikkesin tänään vähän normaalista. Nimittäin inhosin ennen tuota takkia, joka on mun siskon (ostettu varmaan 5v sitten) hankkima. Nyt kuitenkin toista kertaa ikinä laitoin sen päälleni, ja huomasin ettei se nyt niin mahottomalta näytäkään. Koko vaan on L, mut mahtuupahan ainaki kerrospukeutumaan.
En muuten laita noihin hintoja kun en yhtään muista että mitä mikäkin on maksanu.


Takki - Seppälä
Paita - KappAhl
Hame - H&M
Vyö - PRIMARK
Huivi - Äitin korista siepattu
Sukat - Lindex
Kengät- Äitin kaapista


Tällanen asupostaus tälläkertaa, mut mietin sitten toistakin asiaa tuossa kun salilla kävin. 

Siinä kuntoillessani luin jotain naistenlehtee, en nyt muista mikä se oli, ehkä Trendi tai Gloria. Siinä joku oli kirjottanu yleisöosaltolle kommenttia jostakin aiemmasta jutusta, missä oli puhuttu jotain malleista, ja myös ylipäätään hoikista ihmisistä, ja ei niin kovin myönteisellä mielellä. Tämä kommentoija oli kirjottanut et miks monesti just malleista puhutaan silleen et ne on jotain yli-ihmisiä ja et hoikkuus on jotenkin huono juttu, ja et miks muodokkaimmilllla naisilla on oikeus puhua rumasti "tikuista, rautakangista ja lankkulaudoista", kun ei välttämättä kaikki naiset itse ole valinnu olla hoikka. 
Mietin tuota ite ihan samaa ja oon kyllä samaa mieltä. Että vaikka nykyään kauneusihanne on sellanen kun on, niin ei silti kaikki hoikemmat viihdy omassa kehossaan. En nyt itestäni puhu, mut tuo on varmasti totta, niin kuin se komentoijakin oli siinä kirjottanu. 
Ja muutenkin mua ärsyttää ihan sikana et kun monissa naistenlehdissä (ja myös esim. Demissä) kun on niitä juttuja että "Muista olla oma itsesi", "Riität kaikille sellaisena kuin olet", "Hyväksy kehosi" ja ynnä muita tollasia ihan asiaa olevia juttuja, niin sitten kuitenkin niissä pällistelee joku tosi nätti ja täydellisen vartalonmallin omaava tyttö. Musta se on niin ristiriitasta, et sitä juttua jos lukee ja sit kattoo kuvaa niin eipä siinä välttämättä kannustusta sitten ko. asiaan tulekaan. Tää voi nyt olla vähän hankalaa kun ette ole nähnyt ehkä tuota juttua, mut kirjottakaa omia mielipiteitä asiasta kommenttiboksiin jos haluutte, ois kiva kuulla mitä muut on asiasta mieltä! :) 

Noniin tämän pienen romaanin mielipiteestäni kun sain kirjotettua, niin lähen koittamaan yhtä tosi hyvän kuulosta leivonta-ohjetta tuonne keittiön puolelle! :) Palaillaan!

xxx,
Anni

4 kommenttia:

  1. sunnuntaina anni: " minä en osaa käyttää sitten hameita ollenkaan" ja tiistaina " oon oppinu käyttämään hameita" on kyllä sulla oppimisen tahti nopea! :DDD

    VastaaPoista
  2. mennni: joo, se on kovan harjottelun tulosta :D:D

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia:) mut miks tossa lopussa ainakin mulla näkyy tommonen aika iso valkee pätkä?

    VastaaPoista
  4. Essi: kiitti! :) hmm en tiiä, varmaan oon laittanu välilyöntejä muutaman siiihen :D koitan poistaa sen :D

    VastaaPoista