sunnuntai 9. tammikuuta 2011

I'm Bond, James Bond

Moikka taas!

Lauantai meni Kuopiossa, kun piti käydä etsimässä mulle vanhojentanssikoruja (kun vihdoin päätin tanssia). En ollenkaan tajunnu et miten kalliita ne korut onkaan, vaikka Glitteristä ne ostin. Yhteensä ne korut makso jotain yli 70€. 




Mun mekko on tosi simppeli (sen näätte sit helmikuussa) joten ostin sitten kaikki maholliset korut, kaulakoru (23€), käsikoru (35€) ja korvikset (12€). Tollaset kimmeltävät timanttikorut on mun mielestä näyttävimmät, ja varmaan tyyliin sen takia osallistun tansseihin kun äiti osti mulle noi korut, ei tavinnu ite maksaa :D


Oisin halunnu ehkä pikkasen erilaiset korvikset, sellaset roikkuvat timantit, mut en Glitteristä sopivia löytäny niin sitten tyydyin noihin, kun en jaksanu ympäri kaupunkia rueta ravaamaan.

      

Ja tietysti sieltä tarttui muutakin mukaan. Tuota mustaa shortsihaalaria olin ennekin kattonu, mut nyt löysin sen H&M:ltä alesta kympillä (oik.29,90€) ja sit oli pakko ostaa toi GT:n neule, kun oli vaan 4,90€ (oik. 19,90€). Sitä olin myös jo joskus aiemmin aikeissa ostaa, mut onneks en ostanu kun nyt sain halvemmalla :)

Tuli vaan tuossa mieleen et ihan huippua kun Bondit alko pyörimään Subilla lauantaisin aina ekasta jaksosta alkaen. Mä aion kyllä kattoo kaikki, ihan huippuja (ja samalla myös älyttömän hölmöjä) leffoja :D Bondeista inspiroituneena onnistuin saamaan tänne jälleen kerran tollasen videon, jes!


See you guys! 

Anni

4 kommenttia:

  1. oliko ne kaikki mun ottamat kuvat tärähtäneitä kun et laittanu kun yhen?:D ja ihanat noi korut!

    VastaaPoista
  2. Kivoja ostoksia, etenkin tuo neule. Olen itsekin katsellut sitä, noin halvalla voisin vaikka ostaakin. :) Ja tuo korukin aivan ihana!

    ps. Olen juuri aloittanut blogin ja yritän nyt hankkia sille lukijoita. Jos kiinnostaa niin vilkaise sivuani. :)

    VastaaPoista
  3. Essi: ei ollu, mut en jaksanu laittaa kun yhen :) kiitti!

    Pauliina: hihi, ehkäpä ne nyt sopii mun mekkoon :)

    Elsi-: kiitos :) käyn kattoo sun blogin.

    VastaaPoista