lauantai 1. tammikuuta 2011

Frozen


Pelleilin vähän meikkien kanssa, ja sitten vielä kun kuvat koneelle sain niin testailin millasia toimintoja Picasassa on. 
Kuten huomata saattaa, mulla on hauskaa päivisin kun kotosalla pelleilen ja otan kuvia. Mut siihen saa kyllä aikaa uppoamaan ihan kunnolla jos vaan haluaa. Vois joku päivä taas sitten ihan kunnolla käydä ottelemassa kuvia, että sais taas jonkun asupostauksen, pitää vaan pyytää jotakin ottamaan kuvia.






Tuo huivi on muuten ostettu Lindexistä tuossa joulun alla, äiti osti sen mun siskolle joululahjaks, mut samantien kun astuttiin kaupasta ulos niin päätettiin et se on paljon hyödyllisempi heti mun kaulassa kun lahjapaketissa... 

Palaillaan! --> 

Anni

13 kommenttia:

  1. sinulla on aika iso nenä!

    VastaaPoista
  2. Oona: kiitos! :)
    Anonyymi: joo tiiän, en yhtään tykkää mun nenästä!

    VastaaPoista
  3. oon miettinyt semmosta kun oon ymmärtänyt tätä blogialukiessani, että aijot malliksi? Niin millasia mallintöitä sa haluaisit mieluiten tehä?

    VastaaPoista
  4. Nina: Ehkä paremminkin voisin sanoo et en aio, koska tiiän et ei varmasti helposti pääse toimistoille listoille, voi olla että mulla ei edes riitä ominaisuuksia siihen,mut aattelin et ainahan sitä voi koittaa ja ihan mielenkiinnostakin, koska mua kiinnostaa ja eihän siinä mitään menetä. Kuitenkin eka pitää hoitaa iho kuntoon ja silleen et edes viitti johonkin alkaa hakea. Ja sit millasia töitä haluisin tehä, niin kasvomalliks musta nyt ei ainakaan olis, et näytösmalliks ehkäpä.. :)

    VastaaPoista
  5. suoraan ku jostai ellen kuvauksista nää kuvat:O ja anonyymi jos sinua vaivaa oman nenäsi koko tai muu ulkonäkö niin ei tarvitse sitä jonkun blogiin purkaa

    VastaaPoista
  6. ei susta kyllä mallia tuu ikinä. Ensinnäkin oot aivan liian lyhyt näytösmalliksi ja toiseks ei sun ulkonäkö riitä valokuvamalliks. Ootko ikinä ajatellu nenäleikkausta?

    VastaaPoista
  7. Pauliina: hah :D:D
    Anonyymi: No jos se yli 180 on liian lyhyt sun mielestä niin se on sun oma ongelmas, mut luulen että eiköhän se jo riitä siihen hommaan, et luulen että pituudesta ei kyllä kiinni jäis. No en kyllä ole nenäleikkausta ajatellut, mutta kiitos ihanasta ja imartelevasta vinkistä!

    VastaaPoista
  8. hahhaa voi herranjumala! xD joillakin taas on oman elämän sisällössä puutetta........ hankkikaa elämä! anni sulla on just täydellinen vartalo näytösmalliks vaikkei se ookkaan kovin rahakasta hommaa suomessa :DD

    VastaaPoista
  9. mennni: jep, totta puhut, hyvä täällä kirjotella kun ei ees tiedä minkä mittanen mä oon :D tai en tiiä voiko sen sitten kasvokuvasta nähä :D:D

    VastaaPoista
  10. Aaaa aivan ihana toi eka kuva!

    VastaaPoista
  11. ihania kuvia anni!<3 ja vähäkö repesin tolle anon kommentille:DD

    VastaaPoista
  12. irma: kiitos! :)
    Essi: tack! :) joo mullakin on joskus hauskaa :D

    VastaaPoista