torstai 6. tammikuuta 2011

Loppiainen ja lomapäivä!

On kyllä tunnustettava et hiton tylsä viikko takana. Onneks sentään joku fiksu on keksinu loppiaisen, eli vapaapäivähän se oli tiedossa. Rakas Ellu-serkku otti musta muutaman kuvan, kiitoksia, mut koska mun kamerassa on niin huono objektiivi, niin kuvat on vähän huonoja, kun ehti jo pimetä. Koittakaa kestää.



Villapaita - Vila
Shortsit - Stradivarius
Kengät - Zara
Sukat - Lindex
Sukkikset


Ostin tänään myös maxista kahdella eurolla Lumenen luomarin, oli kyllä tosi halpa. Näissä kuvissa mulla on nyt sitten sitä uutta vihreää sävyä, en tiiä vaan erottuuko se. Ennen vierastin kaikkia luomivärejä, mut nykyään oon tottunu ruskeen sävyisiin, ja jopa sitten muihinkii kuten tohon vihreeseen, josta nyt tykkään jo.



Eli silmissä luomarina alla Make Up Storen Cyber Shadow sävy Grace, sitten päällä luomivaossa Lumenen Arctic Duet sävyllä Green Fields, jota häivytin Natural Collectionin Eyeshadow Barley-sävyllä. Kulmaluulle ja silmän sisänurkkiin laitoin L'oréalin Eyeshadow Douzen Kroes Beige Taupe- sävyjä.
Heh, mua naurattaa aina kun lukee vaikka jostain mainoksesta noita meikkien nimiä, ne on aina niin pitkästi ja hienosti nimetty, niin munkin piti nyt laittaa tollei hassusti kaikki nimet :D 
Samalla näätte mun ripset; eli aivan käsittämättöman olemattomat. Siitä huolimatta tykkään käyttää melkein aina ruskeeta ripsaria, ja luottona onkin toiminu jo pitkään Max Factorin Masterpiece Max ja ruskeana. Voisin joku päivä tässä esitellä mun meikkipussin sisällön ihan kokonaisuudessaan.

Mun mielestä toi vihreä sopii kuitenkin vaalealle iholle ja vaaleaan tukkaan ihan hyvin, vaikka ennen kuvittelin että se näyttäis ihan kamalalta. Ja tuo tummanvihreä hiuspinnikin sattuu olemaan aika saman värinen.


Kiitos myös muuten kaikille taas kommenteista, on niin mukavaa kun on uusia kommentteja ilmestynyt julkaistavaksi ja vastattavaksi! Ja muuten, mitä tykkäätte, kun muutin pikkasen ulkoasua, onko liian vihreä? xxx,

Anni

9 kommenttia:

  1. luomivärin laitto on ärsyttävää kun pitää laittaa kymmentä eriväriä et ei näytän vampilta ja siinä kestää:D mut ihania kuvia ja rakastuin tohon paitaan<3

    VastaaPoista
  2. hey, danke für dein cmnt (:

    lust auf gegenseitiges verfolgen?
    grüße :*

    VastaaPoista
  3. Essi: totta, mä lätkin aina vaan kaikkia sekasin miten sattuu :D kiitti<3

    Lisa: Ja, ich werde deine blog ein Moment verfolgen und dann zu regelmässsige Lieser einzutreten :)

    Oona: kiitoos!

    VastaaPoista
  4. miks mennillä ei oo enää blogia?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: onhan sillä se, sä et vaan taida sit olla kutsutuissa lukijoissa :)

    VastaaPoista
  6. on mulla blogi, mut se nyt vaan on väliaikasesti kiinni, koska mul on muuta duunia nyt. :)

    VastaaPoista
  7. voi miten ihanat kengät! sulla on kiva blogi :>

    VastaaPoista