perjantai 14. tammikuuta 2011

Perjantaipökäle

Jebous, se ois taas viikonloppu!

Kuten oon sanonukin et mun viikonloppu alkaa aina jo torstaina, niin sillaihan se taas kävi. Eilistä asti oon relaillu olan takaa, kun löysä jakso kannustaa löysäilemään. Tosin tänään mulla olikin pitkästä hypäri, kun vanhojentanssiharkat oli toisella ryhmällä, ja mulla on ollu nyt jo monta jaksoo peräkkäin täysiä. Keizian kanssa rynnättiin kaupunkiin lounaan toivossa.




Juututtiin kuitenkin Lindexille vaatteita kattelee, la loppujen lopuks löydettiin ittemme sieltä pukukopeilta kuvia ottelemasta.. Varmaan myyjät ihmetteli kun kopeilta kuuluu koko ajan et "A-K nyt ota kunnon kuva, eka tästä ja sit tästä ja sit vielä tuolta!" ja salamavalo vilkkuu :D


Nopeet lounaat syötiin k-marketin kahvilassa, ja sit juoksinkin takas tunnille, myöhässä yllättäen.


Koulun jälkeen palailtiin sit takas vielä kaupunkiin porukalla, kun piti ostaa synttärilahjoja tovereille. Ostettiin kyllä ihanat lahjat niin Essille kun Tintullekin, kyllä niiden nyt kelpaa ;) Huomenna korotetaankin sitten maljaa molemmille yhteisesti!

JA vaikka koitankin taas olla tuhlailematta, niin en tiedä mihin mulla tänäänkin uppos rahaa. Ostin Cliniquen voidemaisen luomarin, ja sit Lumenen kuorinnan kasvoille, ja yhtä-äkkiä mulla olikin sitten menny jo huimasti enemmän euroja kun kuvittelin. "Mistä näitä senttejä oikeen tulee?" ei kyllä päde mun elämään. Paremmin sopis sellanen kun "Minne nää kaikki sentit katoo??" Mut olin sentään sen verran vielä pihinä, et kun onnistuin kaikki ostokset alesta löytää, ja alejahan ei kukaan tiedetysti voi vastutaa ;)

Paras kun kotiin pääsin niin pöydällä odottaa lappu äitiltä ja isältä jotka oli lähteny reissuun et "Imuroikaa, siivotkaa varsinkin oma osasto, tyhjentäkää astianpesukone!!" Meillä ei turhia hyviä viikonloppuja toivotella vaan mennään suoraan asian ytimeen :D Mut ainahan sitä saa toivoa, mä ainakin aattelin ottaa lunkisti koko viikonlopun...


Ellun määräämä suosikki, ja tykkään kyllä tosta itekin, tai ainakin se sopii illan letkeeseen suunnitelmaan, nimittäin kotiin tuotuun kiinalaiseen ruokaan ja leffailuun :)


Anni

7 kommenttia:

  1. kiva postaus anni ja hyviä kuvia:) hyvä toi "Minne nää kaikki sentit katoo??":D pätee mullekkin:D ostin tänään sen Lumenen valokynän kun se oli alessa Emotionissa...

    VastaaPoista
  2. ja unohtu laittaa et otsikko paras:D:D::DD

    VastaaPoista
  3. Hello, I tagget you. It´s a kind of play, do you know it?
    you have to write 10 things which you like/couldn´t live without down and tagg somebody else. It´s funny, so if you like, pls visit this link!


    http://funkylittlechocolatechips.blogspot.com/2011/01/gwie-grun.html

    VastaaPoista
  4. Essi: thänks :) haha, otsikko oli osuva :D

    Nimue: yes, i know it and i try to do it too :) i'll visit your blog! :)

    VastaaPoista
  5. heji, your welcome and thank you!
    i´m looking forward to it... :))

    VastaaPoista
  6. saanko udella että kuinka pitkä sä oot ja paljonko painat?:) oot upea<3

    VastaaPoista
  7. Nora: oon jtn 180 ja painoa en ees ite tarkkaan tiedä, kun viimeks oon vaa'alla joskus kauan sitten käynyt :D kiitos :)

    VastaaPoista